tisdag 3 mars 2009

Pinsamt!

Nu ska jag berätta en sååån pinsam grej!!!

Jaaaaaaaa, jag kollar på "Den rätta för Linda Rosing", hahhahahhaaa vilket skitprogram men ändå måste man kolla. Det är klart att lilla Hugo tar försig, det är ju ingen annan av killarna som gör. Tänk om dem blir brädade av honom, hihihihihi.. men HALLÅÅÅÅ killen Fredrik, förlåt men hahhahahaaa Bruce Lee är en guldkille men vad försöker denna kille sig på. Att han ens var med fr början.. ja jäklar..




Är det någon mer som vill berätta en pinsam grej???

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kollar också på min förebild! Hon är så otroligt ful denna människa och verkar ha helt tomt på loftet, men jag måste bara se eländet. Och hennes rådgivare, det är ju ett kapitel för sig...Kram från MarathonDonnan

tookmia sa...

jag som trodde jag skulle över ösas med åhhhhh o så kollar ni andra oxå..hihihihi