tisdag 31 mars 2009

Pusselipuss ÖVERALLT!!

Japp jag är singel, har varit det ganska länge nu, det känns ganska bra, man
får göra som man vill o blalblbalblalballalablaaaaaa.. Så himla juste, eller???

Man ser tame17 par ÖVERALLT, puss.. kyss kram yuck ;( Gärna stannar o säger - hej då! Framför mig o sen vinka lite fint... blajj. Tom när jag är ute o övningskör så ser jag dessa par.. Puss hej då i bilen så sträcker dem sig till mitten o ser så jävla gosiga ut.

In o gymma idag, så skönt slippa dessa pusselipuss o kram o jag älskar dig par... Ser en ganska fin kille på gymmet, nu fixar man tröjan o håret o svetten i pannan det kanske han missar, går förbi lite diskret o precis när man ska tjing tjing så glider en tjej förbi o sen - Thooomas!!! Va fan kom hon ifrån?? Jag hade ju liksom halva inne där, förutom svettig panna förstås o att jag var typ en 100 m ifrån o önskade att jag kunde gå förbi o flirta lite, men visst jag såg honom men hon hon hon bara gled förbi. Typiskt även där finns kärleksparen, tar en cykel bredvid varandra o HÅLLER HAND.. på gymmet, määhhh HALLÅ skärpning.
Jag avis, näää hur kan ni tro det, jag är ju själv o jag kan bestämma om jag vill cykla eller köra rodden utan o hålla ngn kille i handen o ha fjärilar i magen..
Jag är ju singel o kan göra preeeecis vad jag vill!

Singel ngn....??

Inga kommentarer: