tisdag 10 mars 2009

X nycklar är bra!!!

Grr jag har en blåsa på tungan, det gör såå sjukt ont. I söndags åt jag SALTA solrosfrön med skal på. Såå himla gott men det stod inte på förpackningen att det skulle vara biverkningar. Tänk att man inte lär sig, det är ju inte första ggn man äter sådana o inte första ggn man får ont på tungan..

Ikväll har jag tränat, men träna utan iPod är ju ingen hit. Glömde totalt att ladda den igår o tog med laddaren till jobbet, tror ni jag komihåg den. Nope, den låg i väskan hela dagen.. Fast jag klarade mig, den här ggn..
Morfar hämtade Bananis, så det är ju luuuugna gatan. Hon har ju nyckeln i sin ficka så jag tog min tid o hade inte så värst bråttom hem. Tills mobilen ringer o pappa undrar vart jag är?? Men nyckeln ligger ju i hennes jacka, ja men du har ju låst underlåset!!!
Ups.... Så imorgon blir det att göra extra nycklar till pappa, med BÅDA nycklarna på...hehehhee.

Nu ska jag bädda rent i min säng o i Bananis vingliga o HÖÖGA loftsäng, varje ggn man ens kommer i närheten så gnisslar den.... Man blir faktiskt lite höjdrädd i den o det är jätte läskigt för man tror att den ska rasa vilken minut som helst...

1 kommentar:

Anonym sa...

Duktig tjej som håller sig i form! Sånt gillar jag. Det där med att ladda ipoden känner man igen alltför väl, tyvärr. Men då får man bita i det sura äpplet och träna ändå. Kram från MarathonDonnan!