torsdag 12 mars 2009

snart fredag....

Det är bara ngr timmar kvar, sen är det HEEEEEEELG!!! Jippee, har fått en ny kompis ju, o hon har bjudit Bananis o mig på Schlagermiddag på lördag. Jag e ju inte så het på schlager men gärna på middag o trevligt sällskap. Vem o vad i melodifestivalen, det har jag ju ingen aning om, man läser om rubrikerna på löpsedlarna på söndagen, så hänger jag med. Men men det ska bli mycket trevligt..
Fast det är på lördag, imorgon fredag brukar både Bananis o jag somna innan kl slagit 22 piip. Vi hinner kolla på Lets Dance, men inte hela, sen ligger vi o snarkar i soffan..

Så tjing tjing tillsvidare...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ny kompis? Jag har inte bjudit hem dig...jag ska ju på dop! Har du missat något? Eller, förresten jag hoppas inte att du har fått ännu en ny vän? Blir det TACOS imorgon måntro? Kram från MarathonDonnan!

tookmia sa...

Ok, jag har hittat en NY kompis.... eftersom inbjudningskorten inte haglar in fr en annan "donna"...hihihi..Nope no tacos yes läx...;)

tookmia sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.