måndag 25 augusti 2008

4 killar

Hejsan! Det e jag som är singel, visste ni det? Fast det känns som man ljuger lite när man säger så. För jag har faktiskt 4 killar i mitt liv. Hur kommer det sig att ingen passar. Här är lite fakta om dem..

Kille nr 1, ett gammalt ex som jag hade för flera år sen. Han vill tillbaka men jag känner inte riktig så. Så jag sa att jag vill vara vän istället. Så vi får se hur det blir med det..

Kille nr 2, han har gjort mig knäsvag i nästan 2 år. Så fort han kommer in i ett rum så vet jag inte vart jag ska ta vägen. Han tog mig med storm när jag behövde det som mest. Vi vart ett par ganska snabbt, o så många ggr har vi gjort slut att jag inte ens kan räkna på en hand, å lika många ggr har vi kommit tillbaka. Svår kille o släppa. Han håller en kvar, mer än man vill. Tråkiga är att han ringer när HAN vill prata, vill jag, har han inte alltid tid. Vill jag någongång träffas, då sticker han med polarna. Han tyckte jag hade för mycket krav. Han ville göra sina saker o oftast med hans vänner o inte med mina. Vi hade det OK, men en dag sa jag ifrån, då han sårade mig som mest. Jag sa att nu är vår vänskap borta, du behandlar inte mig som en vän då behöver du inte en vän som mig....
Kille nr 3, ja jäklar vad säger man om denna kille. Han var gårdagen o kommer aldrig bli dagens...
Så tappa gärna bort mitt nr för jag kommer inte träffa dig igen...
Kille nr 4, är en ny stjärna i mitt liv, eller förlåt DET VA en stjärna. Första ggn när jag såg honom tyckte jag inte han var så speciell, tills jag lärde känna honom. Det började ganska oskyldigt, som två vänner. Fast sen vart det mer o mer. Tyckte det var jätte kul med o flirta, men när det vart lite väl, så undrade jag vad han egentligen tyckte o tänkte. Som tur var vart jag INTE kär i denna kille. Tänk om jag hade blivit det, då hade jag nu legat o gråtit o undrat - VARFÖÖÖR, buuuuuuua ;(!!! Men så är ju livet, man får sina taggar o så är det. Man kan ju inte muta killen för att gilla mig. Fast jag vet att han gillar mig, jag är söt, rolig o mysig å han har t.o.m sagt att jag dansar som en GUD!
Fast ALLT det där vet jag ju redan, fniss..
Å nu ska vi vara vänner...
Det är inte dåligt va, för att vara singel. 4 killar som nånstans har hittat mig, men vart 17 ska jag hitta KILLEN NR 5, han som gillar mig för den jag är...

1 kommentar:

MarathonDonnan sa...

Om du slutar att vara desperat så ska du se att han dyker upp! För det är ju inget fel på dig! Du är ju ute i svängen en del så nog borde du stöta på honom snart. Kram från din vän,
Moroten!