söndag 24 augusti 2008

LINO

Igår lördag, som vanligt när dottern e hos pappa så på min ledig helg så jobbar jag. Tänk att jag sover så dåligt, så trist, de e ju inte så att jag har världens sovmorgon precis, utan jag ska ju upp kl 7, men vaknar kl 05, WHY??


Iallafall, så gick det bra o jobba, lite dålig tidperspektiv bara, var ute o körde på/avfarter o hamnar i Jordbro kl är då 13.34, jag ska börja nästa lektion kl 14.05. Så det blev o öka, så PLATTANIMATTAN.. Det är ju självklart att det ska vara rödlysen, broöppning, rullatorgåendegamlingar, innan jag kommer till skolan igen. Så jag vart en 10 min sen, så bra kört eleven... ;)


Igår ska vi från jobbet, vi kallar dem Frank o Bosse, ut o äta mat o dricka alkohol. Vi träffas på Mest Bar o Kök kl 18.15. Då sitter redan Bosse där o har druckit 3 flaskor öl redan. Frank kommer lite sent o jag kommer som vanligt i TID. Vi äter allt fr hamburgertallrik, fläsknoisett o jag äter "Biffplanka", sist jag åt det så var det sååå himla gott, nu fick jag en seg o senig bit, så jag lämnade halva maten.. ;(

Vi är ju ute i GOD tid, så vi är klara o ätit efterrätt redan kl 20.45. Bosse vill ut o dansa moget, men där går gränsen. Jag som knappt vet vad Foxtrot e.. hahha. Vi går till den härliga båten, så det finns lite varierat iallaf. Det e inte till vanliga att man hänger på låset till den båten, men nu gjorde vi det. Det e ju så himla typiskt att man inte är med någon tjejkompis när hela båten var fullt med SNYGGA KILLAR!!!


Jag börjar stadigt med TVÅ KAMIKAZE o tänkte en tanke till min KAMIKAZE vännina o önskade hon varit med.. Sen fortsätter kvällen med drinkar o mer shottar.. Den e INTE god på slutet, surt som 17.. men va hmmm full vill jag bli hihihi.


Bosse rockade loss på livebandets hörna o vart riktigt GLAD, han hällde i sig ganska rejält, sen när han rockat klart så tog han sina fina handväska en konsumkasse o åkte hem till frugan igen.. Tack för en härlig kväll BOSSE!!


Nu har vi storyn om Frank, en märklig kille. Han flirtar vilt o säger saker som en tjej vill höra, sen ger han handen o säger att han inte e intresserad, nu tog jag den storyn så kort som möjligt, det finns inte så mycket o säga. Jag vart ledsen men nu e jag inte det längre..

Så Frank gör egentligen min kväll ganska kul, för jag som är MÖRKRÄDD, knallar i högklackat (som jag aldrig använder), fr Slussen till Riddarholmen. Hälsa på min kära kompis vakten o traskar in på stadens GAYKLUBB LINO!! Nu e jag på jakt, hahhahhahahha GOOD LUCK, på vaddå jo, för att överhuvudtaget se vilka som e hetro el homo. Inte lätt uppgift alls. Står ute på "däck" o snackar med 2 killar, som ser ut som två hetro, my mission is complited... trodde jag. Tills ena killen börjar hångla med sin kille. Det var iallafall kul att vara ute o inte gå hem o grina för en kille som Frank. Nää nu ere slut med sånt!


Fast jag kände faktiskt två killar där, ena killen e bättre än den andra. Den ena killen e falsk liten råtta.. men den andra e en fd elev, som tyvärr fortf inte har något körkort, men inte pga mig tack o lov. Står o dansar techno hela kvällen, med killar utan tröja. Tänk om jag skulle klä av mig naken, fast det skulle inte vara något konstigt eftersom ingen skulle överhuvudtaget se mig alls..hhahahhahhaa. Utstrålade ju ingen "take me to bed or leave me forever" så jag fick inge ragg av varken tjejer eller killar.

När LINO stänger så får jag skjuts hem, tack så slapp jag ta tunnelbana eller taxi.


Så sammanlagt av kvällen, så Rocka Bosse loss o Frank har flirtat klart o Tokmia fortsätter söka!

1 kommentar:

coola tove sa...

TokMia är värd en bättre kille...
Dessutom är det hur kul som helst att vara singel. Hur ska man kunna välja bara en kille,det där har jag aldrig förstått... Mycket kul att läsa om dina roliga dagar som på inget vis liknar mina egna!