lördag 16 augusti 2008

I have a dream

Mina drömmar brukar vara ganska tydliga, jag vet hur jag känner, vilka som är med, jag drömmer precis som om jag skulle vara där i drömmen... men TYDA dem det kan jag inte...

Inatt drömde jag att jag står på ett tak och huset är jätte högt, nedanför mig är en gata o utanför gatan är ett hav eller iallafall vatten. När jag står på taket tänker jag att jag hoppar ut mot vattnet, tar steget och hoppar och när jag är ca 5 m så inser jag att jag inte kommer hamna i vattnet utan på gatan så jag viftar o fixar i luften för att komma till vattnet. Så blir inte fallet, jag hamnar på gatan o slår mig otroligt mycket, min vänster arm o mitt höger ben tar skada. Jag blir skitförbannad att jag inte hamnade i vattnet utan på gatan istället.

Ibland här på bloggen kommer jag skriva om mina drömmar, mest för att min vännina som kan tyda dem ska veta hur jag känner mig och kanske kan tyda och leda mig till något svar. Hon är helt fascinerad att dem alltid är så verkliga men ändå inte. Så istället för att ringa henne iett så kan jag skriva ner dem för att hon sen kan läsa o hjälpa mig. OM det skulle vara någon annan som kan hjälpa mig, så välkommen hör av dig...

Inatt jag drömde något som ...

Inga kommentarer: