tisdag 19 augusti 2008

Nervööööööös

Idag var en STOR dag för en av mina elever, han skulle ta sitt körkort.




Så imorse skulle jag hämta honom där han bor kl 07.00, det menas ju att jag måste gå upp kl 06.00. Fast jag skulle ju helst vilja gå upp lite tidigare så jag hann äta frulle.. men icke. Dit jag vill komma är att igår skulle jag se en film på kanal 9, "A lot like love", så härlig tjejfilm.. I LOVE IT!!
Sen skulle jag sova direkt efter den, men var ioförsig redan trött kl 20, men höll mig vaken till kl 23. Sen stängde jag av tv o tänkte skönt det vart inte så sent ialf, det brukar gå bra att bara stänga av, blunda o somna. Förutom denna natt, låg o vred o vände mig. Orolig, tänkte på allt o däribland att JAGMÅSTESOVANU!! Tror ni att det funkar då överhuvudtaget att sova, nope..;(

Låg säkert till kl 00.30 innan jag somna, så givetvis så vaknar jag uppigen vid kl 04.00 tiden o tror att det snart e dax att vakna.


Så även om det inte är jag som ska köra upp, så ibland så e jag såååå NERVÖS o blir nästan mer nervös än eleven. Denna gång gällde det nästan livochdöd, eftersom han inte hade någon mer chans tills han skulle åka iväg bort från Sverige..

Så när han frågade om jag var nervös, så sa jag först
- Ja JÄTTE! Men kom på mig själv att vara lite mer diskret så inte han skulle bli nervös!
- Är du? Inte jag, sa han... Sen när vi hade kört ett tag o han gjorde lite nervositetfel, då sa han
- NU e jag nervös, jag vill INTE köööööööööra!!

Så på vägverket skildes vi åt o han fick visa hur duktig han egentligen är...

ÅÅHHHHHHHH SJÄLVKLART SÅ VART DET GODKÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNT!!!
GRATTIS KILLEN!
Nu får du poppa din egen musik, istället för att lyssna på min "Forever" m Chris Brown... ;)

1 kommentar:

MarathonDonnan sa...

Åh, din stackare! Du får väl då ta och gå lägga dig tidigt ikväll. Tänk på att annars kan man bli hemskt rynkig!
'Kram från Moroten!