måndag 3 november 2008

2 vänner o en kusin

Lördagkväll vart ju ganska kul tillsist. "Jim" hade bokat bord på det nya Aladdin "Le Bon Palais", ett litet bord för 2 mittiallt. Vi åt mat o delade på en flaska vitt vin. Satt o pratade om livet o allt vad det innebär. Sen kom hennes kusin, i en härlig simbassäng, nää hon hade en jätte fin klänning, färgen var turkos. Vi drack 2 drinkar där, sen var vi lite missnöjda med utbudet av musik. Dem spelade 60-90tals musik. Jag vill ju shejka till Justin, Timbaland o Fredde le Grand. Så in i en taxi o åkte till det stället jag trodde va Grand Hotel, som vi först skulle gå till. Där var det packat med folk. Mina 2 ex fr skoltiden var där, en hälsa jag på o vem e den andra?? Juste musik, men jag som ALLTID går i gympadojjor var inte så glad över mina högklackade så jag avbröt festen medans "Jim o hennes kusin" fortsatte kvällen utan mig...


Jag tänkte åka hem men tog mig till fots till "Beckhams palats", där jag fick sova ruset av mig. Jisses va trött o full jag var hihihiii.
Söndags morgon kom o det var vackert väder, så ut med oss, men det tog ju ett tag innan det vart. Käkade på Burger King o sen hem till mig där han somnade i soffan o jag satt o kollade i datorn. Sen tog vi en em promenad till Södra, käkade o sen hem.
Bananis var på väg hem vid kl 19 tiden så det var bra om jag vore hemma vid den tiden. Sen mös vi i soffan o somnade båda kl 21 i min säng...

1 kommentar:

Anonym sa...

verkar ha haft en rolig kväll iaf trots ömma tår.. våga vägra högklackat säger jag! blä vad ont man får i fötterna:D
lycka till med killen ;) /Katten