lördag 8 november 2008

Tacos o Wii

Fredag kväll hade jag o Bananis bjudit hem Beckham o hans kompis + tjej. Jag höll på att fixa o laga maten när dem kom, så medans jag fixade så spelade Bananis, Beckham o Mr Bean Wii. O vet ni vad som hände haahhahha BANANIS visade vem som var BÄST på bowling. Första matchen med killarna så SEGRADE 6 åringen, hahhahaha. Tanya Stephens som vi kallar för "Pitty" denna kväll satt i köket o höll mig sällskap. Det bjöds ju givetvis på det som ALLA i Sverige eller i alf i Årsta äter så är det... gissa...TACOOOOOOOOOOOOS ;)..
Det var ju väldigt gott förutom att jag brände tortillaserna i ugnen...buuuuaaaa. Så det vart knastriga bröd istället. Tur att dem lastade massor i det första brödet så dem knappt ville ha ngr fler..hihihi
Det är första gången Beckham o jag har ngn av hans kompisar o gör ngt tillsammans. Det var riktigt trevligt. Mr Bean fick namnet av Bananis när vi ALLA spelade Wii efter maten. Eller inte alla, Beckham tog disken så slapp jag göra det. Det var första ggn "Pitty" spelade o även hon visade vart skåpet skulle stå.

Hur gick det för mig behöver vi inte gå in på just idag, hahhaahha jag brukar inte bli galen, men jag rev ner gardinen o kastade ett glas i golvet för att det gick sjukt dåligt, det var då dem drog hem.... HHAHAHHAHAH NÄÄÄÄÄÄÄÄ givetvis inte... Trodde ni på det???
Bananis var helt slut, men innan hon somna så säger hon att Beckhams kompisar är så roliga o ville veta t.om resultatet innan hon somna, hahhahha.
Hon sa även att Beckham är så snäll..

Dem stannade till kl 23 ca, sen drog killarna ut o "Pitty" åkte hem tror jag. Nu planerar vi nästa gång vi ska träffas o det kan kanske bli när Mr Bean fyller år..





Inga kommentarer: