fredag 28 november 2008

Middag med B o Saaben

Vilken dag vilken dag.... imorgon ska jag tjäna cash!!! Eller ialf ngr kronor av min ELEV, nu jäklar ska det bli andra bullar o jag kan äntligen käka ute. Det som gäller är att en av mina elever måste banne mig se till att - SLUTA FRÅGA! Hon kan jag lovar er, men idag gav jag upp o tänkte om, för hennes egen del, så imorgon är det upp till henne att jag måste ta med matlåda o INTE får hennes pengar, o sköter hon sig så kanske hon får en suprise. Det gäller ju att muta eleverna så dem sköter sig.. Så imorgon "UPP TILL BEVIS"...

Ikväll, så träffade jag "Beckhams"mamma, hon är så snäll o hon är så ledsen att jag ska säga "farväl" till dem. För det är ju så att säger jag upp bekantskapen med "B" så säger jag ju hej då till henne oxå, tyvärr.
"B" o jag gick på ett ställe på söder o tog en öl o chilinötter o sen gick vi med "B´s" kompis "Saaben" kallar vi honom. Eftersom han har köpt sin FÖRSTA bil, fast han har ju inte något körkort än, men han kämpar verkligen o till veckan händer det. Han är en soft kille, gillar honom skarpt. Jag hoppas jag ser honom nångång så jag får höra hur det har gått med körkort o när han river söder med sin nya "pärla"..
Ialf, vi var på "Tacobar" på medis o sen efter det så skulle vi fika men då var det stängt o då var det dax att åka hem för min del. Jag jobbar ju imorgon, suck..!

Inga kommentarer: