torsdag 6 november 2008

Triss

Idag så fick jag jobba över för en Ms Winona Ryder ville köra o jag som vanligt har inga lediga tider på mitt schema. Så då får jag ställa upp som lärare o ta en extra lektion. Hon körde GRYMT bra idag o fick ett STORT tack idag o 3 stjärnor. Dem var hon verkligen värd... ;)

Mormor hämtade Bananis o dem hade minsann varit på Globen o shoppat o fikat. Lyllosar ;(... När jag kom hem vid kl 18.45 pip, så stod mormor o rörde i grytorna o Bananis HOPPADE i MIIN säng, grrr. Mormor hade dukat så fint. Ibland e hon ju lite lurig, min mamma o så även denna dag. Under tallrikarna så hade hon lagt två trisslotter var. Vilken härlig överraskning, det är sånt man gillar. Det är dem små tingen som gör vardagen härlig igen.
MEN har ni nånsin skrapat trisslott med en SEXÅRING???
Mohaaa, så himla kul hahhahhahaha. Bananis skrapar,o frågar vad det är för siffror o jag berättar att det är 1 miljon sen är mormor snabbast så hon ropar BINGO. Sen kommer det roliga, Bananis ropar - JAG VANN!! Jag fick 3 miljoner...
Tänk om det skulle vara så, vilken härlig känsla för henne att hon vann, eftersom hon inte har en aning HUR mycket hon har vunnit. Sen förstörde jag hennes skrapning o sa att hon skulle räkna nollorna, o då blev hon tyst. Sen sitter hon o skrapar för fullt ialf, o tycker det är en fröjd även om hon inte har vunnit ngt. Mormor o jag skrattade när hon höll på där o fixa o snackade för sig själv, o sa tom ngr ggr - ATTANS!!
Så ett tips, köp en TRISS lott till era barn o få er ett gott skratt...

Inga kommentarer: