onsdag 19 november 2008

hej då "B"

Det är en tung dag. För 2 år sen träffade jag "Beckham" o om ca 2 veckor måste jag skilja mig från honom. Eftersom han inte vill ha ett liv med mig som jag vill med honom. Han vill ha mig som sin vän, men mina känslor är alldeles för STORA för att kunna vara det. Snart kommer 2009 då vill jag börja om. Ett nytt år med nya utmaningar men det är svårta att ta steget att inte ha kontakt med "B". Vi har det bra o roligt när vi träffas, det är bara det att han prioriterar sina vänner framför mig, han kan liksom inte välja riktigt. Under dessa 2 år har det varit tumult, vi har gjort slut, kommit tillbaka, bråkat, blivit sams, älskar varandra el jag älskar honom, han vill inte säga älskar, men jag vet att han gör det på sitt sätt.
Tårarna är på väg men jag sitter på jobbet o snart kommer mina elever, då måste jag vara skärpt.
Varför ska det vara så svårt att säga hejdå?

4 kommentarer:

MarathonDonnan sa...

Om ni inte har någon framtid ihop så är det bästa att lämna och gå vidare. För tänk på alla bra och snygga killar du missar medan du går och slösar tid på denna odåga! Du förtjänar kärlek i ditt liv, ren och skär kärlek! Jätte kram så länge från lilla mig!

Anonym sa...

Du vet att det blir bäst att gå vidare Mia.

Du förtjänar något mycket bättre och en som sätter dig i första rummet!

Du kommer hitta din prins..eller han dig..jag lovar...


Puss o Kram

Anonym sa...

Oj gumman, skillsmässor är svåra, hoppas det går bra, du vet var jag finns om du vill låta mig försöka uppmuntra dig lite, kram i massor

Anonym sa...

JA GUMMAN, VI ÄR LIKSOM I SAMMA BÅT, MEN JAG HAR INSETT ATT LYCKAN KAN MAN BARA RÅ ÖVER SÄLV, SÅ N TAR VI NYA TAG INFÖR 2009 OCH INNAN ÅRETS SLUT HAR VI FUNNIT VÅRA PRINSAR:)))