onsdag 26 november 2008

GIGANTISK

Jag har fått klagomål!!
Att jag inte bloggar så mycket längre, eller nää de va inte direkt klagomål men nästan ;). Fast det är nog ganska bra så man får en spark därbak o sätter igång.
Imorse var det roligt, jag o Bananis var o handlade mat igår o köpte kycklingklubbor. Imorse så frågar jag Bananis om vi ska äta det o döm om min förvåning när jag tar upp klubban fr påsen i frysen, ASSÅ DEN VAR JU GIGANTISK, typ sån där Flinta klubba! ahhahhahhahahaaa Bananis vart ju helt skakis. Så på vägen till skolan säger hon att hon vill äta nudlar istället, tjaa vem skulle inte vilja det. Nu tog jag upp dem så dem kunde tina under dagen o nu är dem i ugnen o blir middag. Bananis fick sin vilja igenom o fick nudlar o jag ska ta ett STORT grepp om klubban.

Jag är ju riktigt besviken nu på den här snön, jag är dock INTE förvånad men SNÄLLA vi kan väl ha snön kvar ett litet tag till så vi vuxna ÄNTLIGEN får hänga med i pulka backen o åka tåg eller stjärtlapp eller bara kolla på när barnen blir galna i snön!!!

Inga kommentarer: