lördag 29 november 2008

kREJSYYY BLOGG

Ok det här blir en galen blogg, kanske missar en o annan bokstav men det är itNE meningen. Anywho e ni beredda?? det här 'ä r är inte människan ni känner kNASKE men nu e jag på G, E NI????

Jag har varit ute med VÄRLDENS roligaste tjej, alltså vi har sjukt kul ihop. Det går int o beskriva våra episoder någonsin det blir inte alltid som man tänkt sig,eller så heter de JU inte, u have 2 b there mo´ment ere ju mera än nånting annat.
- ^Åh han sa...
Vi träffades utanför Apoteket som sagt utan att vi egentligen visste att vi skulle fast det vart så o givetvis ska hon PROVSITTA i receptionen ...hahhahha!!!
Sen knata vi iväg mot götbaksbacken ellr vad 17 det heter..hahhahhahaa o hamnar på FVelix.
- Åhh han sa!!

Där börjar vi med o kolla drinklistan för här behövs en stärkare. hhahahhahhaha så fram med en drink, på bilden är drinken GRÖN men in reality så är drinken grumlig... mumsisch '
Nja, den vart ju inte såå smarrig som vi hade trott, kändes som äppeljucie fr Eldorado eller inga namn sagda ups... Vi fick TVÅ nya, tur att jag NÄSTAN hade druckit upp min förra när jag ändå fick en ny HELT GRATIS, hahhahhahahha
- Åhh Han sa!!!

FAST det vart ju bättre , bartendern på FENIX vart ju lite sne att vi INTe TYCKTE om den så han gav oss en NY, TUR att jag nästan drack upp min, kanske därför jag inte skriver så bra just nu...hihihihih
-Åhh HAN SA!!

Jag ville gå nånstans VI aldrig brukar gå, så vi hamna på "KELLYS", 19kr ÖL innan kl 21 så jag givetvis beställer 4 st flaskor (dock inte en back som bild visar, men hade gärna velat om inte "Hanna" backat ur, hahhahhaha)

men vi han dricka ett gäng ialf innan klockan visade askungstid, men denna gång SJUKT tidigt... snyft, jag som ville vara kvar.... men jag kan ju inte stå där som ett fån så jag åkte hem jag med. Imorgon kommer jag ju givetvis tacka "Hanna" men inte ikväll... buuuuuaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
-Åhhh HAN SA!!!

Ja jäklar, nu e jag hemma o jag har skrivit fel HELA teiden, men vad 17 gör det, hoppas ni kan läsa ialf.
Vi har ialf haft KUL, hon o jag, vi garvar hela tiden.
- Åhh Han SAAAA
Mi löv hör a l¨åååång tajm!
jA JAG VET, kANSKE INTe skRIVA nÄR mAN äR oNYKteR...HIHIihihII























1 kommentar:

Anonym sa...

ME LAV YA LÅÅÅNG TAJM TOOO , tack för senast!! Buskul i vanlig ordning!!