måndag 10 november 2008

ehh resväska?

Så har måndagen gått, alltså dagarna går ju sjukt fort. Kanske beror på att jag har ett jobb äntligen som jag STOR trivs med. Jag har ännu en gång hittat mitt "kall" som trafiklärare. Jag har ngr break lite då å då o gör ngt helt annat, men när man jobbat med det ett tag till så saknar man trafiklärar jobbet. Jag jobbar inte så sena dagar heller så det är väl det som gör veckorna så himla roliga, utom helgen som Bananis åker till hennes pappa. Då jobbar jag sen fredag o lördag.
Jag är ju inte morgon trött heller, jag snoozar i ca 10 min sen är det upp o hoppa in i duschen o sen e jag på G.
I december sticker ju Bananis, mormor, brorsan o jag till USA (även morfar o hans nya familj kommer dit men ngr dagar senare o bor på hotell) o hälsar på "Reese" & familjen. Det är som är så kul är alltid när "Reese" ska resa är att hon packar nästan i 2-3 mån innan, hon skriver låååånga listor o fixar. Så när jag i förra veckan pratade med henne så frågade hon om jag hade börjat packa?? hahhahhahaa jag som inte ens har en resväska.... än..
O hon är snabb o skickar sina önskelistor. Min lista som jag ska handla är LÖSVIKTSGODIS... Sa jag att vi skulle till USA, tänk att ett sånt stort land inte ens har gott godis. Chokladen smakar blaha o det ända dem har i lösvikt är äckliga jelly beans o små små röda fiskar.. ja ja ja, dem har lite mer ioförsig men inte alls som Karamellkungen...
Sen ska vi shoppa loss lite till lilla Kalle, vi har sparat lite saker hemifrån som Bananis ska lämna ifrån sig, det ska bli kul o se om han kommer gilla det..
Det ska bli sååå kul o ni kommer säkert få läsa mer att jag ska dit... för det är STORT!!


3 kommentarer:

MarathonDonnan sa...

Ja, jag blir ju avis, det kan du väl förstå? Men jag tänker på januari när vi sticker iväg i en månad till Thailand! Något som jag verkligen längtar efter. Men nog skulle jag vilja komma till Amerikat,har ju aldrig varit där. Men någon gång...

Anonym sa...

Åh jisses då! Vet du att det BARA 3veckor kvar och du har inte packat än!!! Åh nu blir jag helt svettig! HAHAHAHA! Ja, jag antar att alla inte är lika organiserade som jag är ... hmmm...Jag tänkte börja skriva listor till vår Sverige resa nästa år! HAHAHAHAHA! Närå det är LITE för tidigt för det!
Jag längtar såååååå mycket nu och kan knappt fatta att om 3 veckor är ni här!!!
Stor puss o kram till er från Reese!

Anonym sa...

På tal om godis... vet du att jag faktiskt kontaktade Karamellkungen och frågade om dom någonsin hade funderat på att lansera godiset i USA... så desperate är jag!!! HAHAHA! Men dom sa nej så det är upp till dig att fixa! Kom ihåg inget äckligt godis nu... :-)
Puss
Reese