lördag 15 november 2008

Löneförhöjning??

Kuckeliku kl e 7 o jag hoppade upp ur sängen, konstigt eftersom jag somnade senare än jag ville. Fastnade framför tvn på kanal 1 igår kväll, filmen hette "Open range". Så bra o så vart jag nöjd på slutet när det vart kärlek..hihii;)
Fixade mig på en halvtimma o sen ilfart till jobbet. Skulle städa den invändigt i bilen eftersom "Nick Cave" ska köra upp idag. Då vill vi vara fina. Jag har tagit på mig mina fiiiiinaste kläder... hmm inte riktigt men nästan. Fast när jag kommer till jobbet så inser jag att kl 7.45 är nog liiite för tidigt att dammsuga bilen utanför jobbet. Så jag putsar rutorna o torkar invändigt istället.
Kokar kaffe, diskar o har med mig bullar som Bananis o mormor bakade i torsdags ;)
- Chefen kommer o sen säger han - men Tokmia, har du sovit över?? Det gör inget men meddela det bara ;) hhahhahaa kul kille
Nu 17 ska jag väl få löneförhöjning, eller vad tycker ni??
"Björk" skulle köra nu på morgonen, men hon har nog tagit sovmorgon o myser med nykomlingen, en svart hund, så duktig är jag på raser. Ungefär som eleverna är på bilar antar jag hahhaha. Så jag passade på att städa på jobbet oxå medans jag e igång, nästa lektion sover jag väl med denna energi innan ens klockan slagit nio. Dammsög o skura.
Idag jobbar jag till kl 18 sen HÖR O HÄPNA
Jag ska vara hemma o förmodligen städa, fast det orkar jag nog inte, men jag ska hyra en massa dvd o mysa i min soffa.. Ja jag vet, ere inte helt galet!! hahhahhah JAG KAN VARA HEMMA, JAG MÅSTE INTE ALLTIIIID GÅ UT, men nästan....
Imorgon ska jag o mamma ut o handla "Reese" önskelista. Vi ska kolla in den nya gallerian i Nacka. Det ska bli mysigt, vi får passa på medans Bananis är hos hennes pappa, annars funkar det ju inte alls, hon har tröttnat bara att sitta i bilen på väg dit..hahhahhahaa

Så kamrater ha en härlig lördag o tänk på mig som jobbar ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Där ser man, fullt ös, själv ligger jag i soffan med nyopererat knä och har ont. Kram kram