tisdag 11 november 2008

Brakmiddag ;)

Ikväll har Bananis uppträdande. Hon showar med Amy Diamond i bakgrunden. Hon går in för det stort, tar bort mattan fr golvet o har värsta inlevelsen. Härligt att se och man får inte SKRATTA.. det är inte alltid det går att hålla sig, då får jag bita mig i kinden o le lite fint.Imorgon ska vi våldgästa moroten & Co. Dem bjuder på härlig middag. Det var länge sen nu, ska bli kul att prata lite skvaller med henne. Lille Maken får ju fixa en brakmiddag nu när det blir fin besök, hhihihi.. Bananis vill ta med sig sin nya dvd, Alvin & gänget. Har ni sett den??? Den e jätte rolig, såg den i helgen så jag har ingen lust att se den igen, men lillen o Bananis vill..

Så nu är det dax igen, nu har hon duschat o blivit en fräsch liten Charlotte Perelli.. så nu ska jag säkert få höra "Hero"... Det är tur att det inte är jag som ska sjunga...

Inga kommentarer: