måndag 24 november 2008

Isbergssallad!!

Ojojoj, nu var det ett tag sen jag skrev.
Torsdag den 19/11 så hade ju jag o "Beckham" känt varann i 2 år, vi skulle ses på kvällen, men vi sågs tidigare, för vi var tvugna o gå hem till hans mamma o vara där ett tag. Sen hade han planerat att köpa en blomma till mig innan vi sågs men nu fick han göra det när vi hade varit hos hans mamma. Sen hämtade vi Bananis tillsammans, jag fixade middan o jag fick en lång röd ros av honom. Det tillhör INTE till vardagen att man får någon blomma av honom, men när det väl händer sååå...;)
Fredagen var han här igen, men kommer inte ihåg så mycket av den så vi fortsätter till lördagen. Då har jag fixat barnvakt fr tidig morgon till söndag dagen efter. Jag skulle köra 2 extra lektioner o sen var det möte på jobbet. Chefen hämtade oss o skjutsade oss till "Korkis" & Co. Sen var det järnet till jobbet, det SNÖAR, så jag var lite avis för jag visste att det skulle bli pulka åkning under lördagen..;(.. Kl 13 var det möte, vi var totalt FYRA st hahhahaa stort gäng va?? Fast vi hade ganska mycket att prata om o tiden nästan "gasade" iväg. Sen var det hem en snabbis för att byta om o åka till stan igen, chefen hade bokat bord på "D6" (Drottningg 6), en jätte mysig restaurang. Till middagen vart vi ngr fler förstås, SJU st. Väldigt trevligt o riktiga trevliga matträtter, vi fick oss ett gott skratt. Förrätten var som en huvudrätt o huvudrätten var som gjord för 2. Maffiga matträtter, men jag kan inte rekommendera grillad lax, den var torr o så bestod salladen av säkert ett isbergssalladshuvud. Kul ialf att göra ngt med jobbet, det vart lite blandat prat, både om det vi jobbar med o annat givetvis..;)
Efter maten, gick jag o 2 st till, till Royal Viking "Skybar", hahhahahaa, jag kände mig lite vuxen där, hade aldrig kommit på tanken att gå dit. Jätte trevlig bar, utsikt o musiken i bakgrunden passade min smak. Drack en "Smirnoff Ice", o kl 22.30 så började jag gäspa. Ingen PARTYPINGLA den kvällen inte...;(
Träffade en fd elev som jag hade när jag jobbade på Kungsholmen, han var så himla glad. Han var visst där på ngn "blinddate" men kom inte ihåg riktigt hur hon såg ut sa han ialf. Kul att se att han mådde bra ialf....;)
Bums hem o sen somnade gott......................... tills sms pip fr "B" kl 02 o sen ringer han o sen ringer han igen o jag går ner o öppnar till en liten berusad man......

Inga kommentarer: