onsdag 25 februari 2009

1½ vecka!

I 1½ vecka har jag kört intensivt med en tjej, vi kan kalla henne "rödljuset" pga att hon ALDRIG ser trafikljusen så jag får bromsa, ibland tvärnita för att hon inte ser dem. Hon är ganska tystlåten, säger inte mer än - Hej! nästan. Jag skulle vilja säga att hon är/var ganska svår tjej att komma inpå livet. Så är det ju, inte alla blir man bundisar med, men nästan ialf. Så igår när vi var ute o körde så var hon enormt OKONCENTRERAD, hennes körning var väl inte den bästa. Fast anledningen kom ganska snart inpå lektionen varför detta var. Så vi fortsatte o köra okoncentrerat, men körde inte så himla avancerat heller pga henne.
Så idag när hon kom efter lunch, så frågade jag henne o hon svara
- JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!

Hon är gravid... WOW så kul o jag är den 2:e som fått veta det. Så häftigt!
Fast dagens lektion var ALLT förutom det jag har varit med om dem här 1½veckan. Idag var det en helt annan tjej bakom ratten, inte lika nervös, inte lika okonc, inte lika tyst. Idag tjattrade hon precis som hon är, idag körde hon bil, idag var hon så lycklig. En helt annat tjej o idag STANNADE hon för ett trafikljus som lyste RÖTT!!!
Vi båda brast i garv o hon fortsatte o visa allt hon lärt sig på 1½ vecka....

Grattis RÖDLJUSET!!

Inga kommentarer: