lördag 7 februari 2009

Nils eller Kaans idé??

Söndag alltså imorgon så blir det att kolla färg o ev tapet. Som expert hjälp har jag min härliga mamma. Hon blir min taxi imorgon. Hoppas det går fort, så himla mycket färg o tapeter finns det väl inte, det kan ju inte vara så himla svårt???? Hhahahhahaa gillade KAAN´s idé, disco o rollerblades, vilket kalas rum det blir ahhahhahhahaa. Fast när Nils inte har så mycket att göra så kom gärna förbi eftersom du inte håller med, jag är nog inne på din idé ialf, o lite myspys måste det ju finnas eftersom jag sover i vardagsrummet. Det känns lite som jag är på G ialf, det känns skit bra. Sen när det är fint vill ni komma o inviga mitt rum då? Det är det jag suktar för, eftersom det är såååå lite fester som man får gå till. Då blir det maskis eller ngt annat lattjolajban o dååå... nää skärpning först nytta o sen festa...
Nu ska jag äta lite.. ciao.. Kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vi ses tills invigningen. Jag börjar bli OLD, får ta med mig kryckorna.


Du borde råd göra med någon ung karl. (ANG: tapeter och färg)

tookmia sa...

Jaa både du o kryckan är välkomna, ehh tror jag .. Jag har hittat målarn ;)