lördag 28 februari 2009

Taco o drink hos moroten..

Igår så skickade jag ett sms till moroten o frågade om hon var fri på lördagen, men hon skulle fira "lillen" på hans 7 års dag, men vi var välkomna. Så givetvis sa jag jaaaa.. Skulle köpa med mig taco bröd o salsa o fixar det åå precis när jag är där så tappar jag påsen där salsan ligger o krasch där ligger en trasig salsa... grrrr upp där med endast bröd o dyster med huvudet o säger att salsan ligger i papperskorgen. Typiskt.
Förra ggn jag var där så bad jag om en drink, eller en öl, fast det fanns ingen, fick en konstig drink av ramlösa o lite avslagen juice o isbitar.. inte världens gulddrink, så idag hade jag med mig ialf 6 öl, ifall gubben i huset inte hade ngt att bjuda på.
Ack så fel jag hade denna ggn, det fanns ju både det ena o det andra. Fast eftersom inte kl slagit kl 5 pm än, så vart det tre groggar att fixa. Å det tog ju precis på håret fixat till kl 5 pm innan vi fick sippa. Bildbevis finns så småningom hos "marathondonnan".
Jag 0 Bananis hamnade på värsta festen. Först fick jag en drink med granatäpplen kärnor som e så himla smarrigt, sen vart det en taco fest som vart sååå himla gott. Jag har inte ätit tacos sen jag vart dålig. Fast det hade jag ju inte mage o säga, eftersom dem bjöd dit oss. Synd bara att jag slog sönder tacosåsen PRECIIIIIIS utanför... grrrr..
Vi hade iaf väldigt trevligt, Määäts kusin fr Uppsäla var där + hennes son Älex. Ett himla fint gäng o roligt fast han var 16 bara.
Vi tjejer ska gå på "Bon palais" i vår, när vi kan ta en fördrink "ute" innan vi går dit.. Så vi kan dansa till gamla godingar...
å drinkar fick man där som man DÅÅÅÅ inte tyckte att dem var SÅÅÅ starka, men tur att Bananis ville gå hem tidigt... typ jag e full nu... hahhahhahahhahhaaaa
o jag ska upp tidigt för imorgon är det morgon kalas på ANDYS, o "Lillen" e INTE bjuden???
Konstigt tyckte hans mamma, så imorgon är det "Mission Impossible" på vems ungar som fick gå på Andys o vilka INTE.....
Tack Moroten för en mycket trevlig kväll o vilken bra make du har som fixar fler stolar....;)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Väntar med spänning på rapport om kalaset hos LEEEOOOO!!!Varför var inte min grabb bjuden? Tack själv för igår, det var mycket trevligt och måste göras om. Inte alltför ofta för då riskerar jag min lever. Måste ut och svinga våra lurviga med!

Anonym sa...

Glömde ju att skriva att det var MarathonDonnan som skrev...Jätte kram och ta det lugnt på Andys!

tookmia sa...

hahhaha jag fattar att det var du.. vem annars vill ha en rapport fr ett 7årigt kalas på andys???