torsdag 5 februari 2009

Soffa borta, hångla var??

JIPPEEE, nu är soffan borta o lite pix i plånkan igen..
men hmm hur tänkte jag nu... jag får ju besök imorgon???? Vart ska vi då sitta o hångla??? hahhhahahhahha Äsch jag har ju sängen kvar o vad jag vet så kan ju den användas, eller?
Jag är väldigt glad ändå, under helgen nu är det ju bara lite rensning för dem andra grejjorna. Varför dem måste bort? Jo för på måndag kommer golvläggaren Rickard o hans kumpaner o ska slipa parkett o sätta nån olja eller vad 17 det heter. Så nu är jag på G!!!

Så nu mina läsare så är jag BEHOV av lite ideer, jag ska nu måla eller tapetsera rummet. Har ni nu ngt förslag vad det finns för färger som ni kan rekommendera. Jag är öppen för förslag. Sen när det är dax att börja måla då så kommer jag ringa "Galaxer i mina braxer" o då ska här målas. Fort skyffla fram en himla massa förslag, för ni kan tro att jag har kollat typ alla sidor på nätet som finns om måla o tapetsera tom hittat sidor som man kan måla sitt "vardagsrum" o få lite ideer.
Så choop choop, ge mig råd NUUUUUU!!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

ok Mia. Såhär går det till. Hyr rollerblades. Köp förlängningsskaft till din målarborste. Åk till teknikmagasinet och köp saftblandare som du placerar i rummets hörn. Bjud in alla gamla klasskompisar. Sätt på discomusik på hög volym. Åk runt och måla i fart så att säga och sjung disco, disco hela tiden. Färg = valfritt.

Anonym sa...

Du får inte tapetsera... måla hellre! Väggen mellan dörrarna kan vara en accent vägg med en annan färg än resten av rummet... det blir fint. För där ska du väl ha TV va?
Puss Reese

Anonym sa...

Jag säger bara tapetsera MODERNT!!!!!!!!!!!

Anonym sa...

Jo annars så kommer jag förbi och hjälper till om det skall vara så svårt =)