söndag 8 februari 2009

Prisa gud...

JAAAAAAAA!!!!

Asså jag har sån dj-la tur så det finns inte på kartan. Läs det här sörru så kommer ni tycka likasom jag. Idag trött o sliten efter gårdagens bravader som kommer senare, men nu är söndagen TOKMIAS lyckodag, jag o mamma åker till Kungens Kurva o kollar på färg o tapet. Inser att vi måste ha lite mer proffs som hjälper oss o inte en velig liten tjej på Flugger Färg. Så ut o kolla soffor istället blir vårt mission. Sticker till affären FINN SOFFAN o finner min soffa som jag vill ha, fast siffrorna var väl lite väl höga, typ en så där 12000 pix.. njaaaaa. Åker sen vidare till det där nya galleriet med inredning Box eller nåt sånt, käkar lunch o har en super trevlig dag med mamma <3. Sen är suget borta o mamma är lite dålig så hon skjutsar hem mig o hon säger alltid att gå in på blocket där hittar du det du vill ha så småningom. Ja jag ska titta o jag har tittat men finner liksom inget, tills TODAY. Kollar in annonserna o hittar MIN soffa som jag har sett idag på FINN SOFFAN exakt en likadan, men inte för några 12000 pix utan 4ooo kr, hajjar ni att jag fort tog på mig kläderna o tog tåget o kollade o när jag ser soffan så
PRISA GUD, HÄR KOMMER SKATTEÅTERBÄRINGEN......
Så gissa om jag vart glad, tom färgen var helt lysande. Så snabbt o ta i hand o jag tar den. Hämtar den på onsdag o har redan fixat BÄR hjälp..
p.s köpte 2 trisslotter, för att sån här tur har man inte varje dag... fniss

1 kommentar:

Anonym sa...

*** JAAAAAAAAAAA