tisdag 10 februari 2009

Viktcoach

Ok då var det dax igen. Ingen lycka i kärlek. Fast det passar mig ganska bra just nu, han kommer väl när han kommer, varför rusa? Jag har tänkt att jag ska kunna besöka ngn strand i sommar o då måste man ju gå ner lite i vikt, så det är mitt mål just nu. Min coach, BÄSTA i stan, BANANIS. Hon är så cool. Idag gick vi upp kl 6 am, o hon muttrar lite att det är alldeles svart ute, är det verkligen morgon?? Sen berättar jag om mitt möte jag gick på igår o sa att nu ska mamma försöka gå ner i vikt.
- aha säger hon.
-Vi ska även gå till skolan säger jag
- är det därför vi går upp så här tidigt säger hon
- japp så slipper vi stressa
- ok, jag ska hjälpa dig, säger hon..
Så nu ska det bli ordning, äta assette tallriksmodellen, inte äta på PALMYRA hahhahhaa. Så vi får se hur det går.

1 kommentar:

Anonym sa...

Kör Cambridge! Jag körde ren kur i fyra veckor och tappade 7kg...
Lite jobbigt tre dagar sen vart jag så j***a pigg! och allt bara rullar på Tre påsar om dagen, frukost, lunch, middag, och minst tre liter vatten om dagen.
Den absoluta hälso-kuren skulle jag vilja påstå.