fredag 20 februari 2009

Lycka till!

Idag är det inge kul på jobbet eller jo det är det väl men inte på måndag. Min käre kollega A slutar o ska göra karriär på BUSSLINK. Hon klarade sitt busskörkort i onsdags. Jätte GRATTIS till henne. Det kommer otroligt lugnt utan henne, hon tjattrar jämnt o högt. Jag är oxå tjattermaja men hon slår nog mig hihihihi. Så idag är det hennes sista dag o det har gått så fort, jag har tänkt att det är lååångt kvar men inte längre idag gäller det.

Jag vet ju hur det är att köra buss, det är verkligen skitkul så hon kommer oxå tycka det ialf ett ett tag. Jag körde turistbuss o det var roligt eftersom man fick köra Sverige, Europa, Skandinavien... ja ÖVERALLT! Har åkt fel, har krockat, har fått fel på buss, remmen gick sönder o bärgaren bad mig att gå till shell o handla strumpbyxor så fixade han det med ett par nylonstrumpbyxor. Så mycket har man varit med om.
Fast om hennes buss går sönder så ringer hon o choop choop så finns där en ny så hon kan ta resenärerna vidare..
Det kommer gå lysande för A men otroligt tråkigt för oss....

Lycka till A!!

Inga kommentarer: