lördag 28 februari 2009

Kollobarn ;)

Lördag morgon betyder soooovmorgon, INTE vakna kl 7 am.... WHY?????? men men försöker s0va men visst f-n måste man gå upp o kissa mittiallt.. Skit o sen är jag uppe... grrrr de e bara o sätta sig framför tvn o kolla på "disney channel" hmmmmm. Bananis vill kolla på bio på "Bolt", men jag vill inte, tror att den är urdålig, urkass, typ skittråkig. Mutar ungen med pulka eller nån "hundpensionatetsfilm", som tur är väljer ungen pulka. Så jag fixar lite varm oboy o mackor sen sticker vi till backen o åker stjärtlapp. Det är ISbana där, det är inte ens värt o åka pulka för då kommer man sjukt långt tom till asfalten eller längre bort. Vi är där ca 3 tim, tom jag åker o vi två åker tåg o har jätte kul. Några fr klass 1 fr Årsta skolan är där, så hon hittar kompisar på 3 röda så hon har inga problem.
Jag ser ngr vuxna o känner igen 1 av dem, en kille, hör hans namn o hör Adrian... Tänker inte mer på det, men sen så tänker jag... tänk om det är han.. ???
Jag gick på kollo, från när man fick tills man blev utslängd.. så ungefär när jag var 15 år så var det 2 killar som var där, två bröder. Den lille var värsta charmören.... men en rolig sådan oxå.. Han sa en gång en rolig grej, fast medans han sa det så vevade han med armen o sa
-Väderkvarnen den snurar o snurar o jag blir kåtare o kåtare....
Hhahahhahahha just nu kändes det inte som jag ville säga något om ordet K, så jag sa bara
- Hmmm, vad sa du att du hette??
- Adrian
- Har du en bror som heter Aron?
- Ja??
- Hhahahhahaa då har du varit på kollo samtidigt som mig!
- hmm jag tyckte jag kände igen dig, sa han..
Hmm det är ALDRIG ngn som känner igen mig.... så jag blev ju givetvis glad ;)
- Så berättar jag om Väderkvarnen men dock inte om ordet K!!!
Sen såklart skickar jag ett sms till Balveroutti o berättar att jag träffat ngn fr kollo, och frågar om hon vet vem???
Givetvis gissar hon rätt på en gång, hon har sånt jäkla minne.... ....

1 kommentar:

Anonym sa...

haha vad sjukt. varlden ar sa liten ibland. men att du kande igen honom..