lördag 14 februari 2009

<3 DAG

Idag är det upp o hoppa, vi ska på middag hos min bästa kompis Balveroutti, hennes son fyller 10 år. Först vill Bananis ut i parken o leka, men vi måste nog först shoppa lite presenter så att vi hinner med allt. Tänk vilken grej o fylla år idag... så mycket presenter o så mycket kärlek på en o samma dag.
Till Bananis köpte jag ett kort o en söt litet gosedjur, till mamma o pappa skickade jag ett vykort o till min syster o hennes familj likaså. Det är så sällan man skickar något numera med brevbäraren, det är bara sms o internet. Kärlek det får jag av mina vänner så här får ni en JÄTTE KRAM... eftersom jag inte kan skicka vykort till alla ;)..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nu är vi hemma och självklart måste vi försöka ses! På föräldramötet får vi se vem av oss som kommer. Lille maken behöver ju också visa sig på skolan ibland så det kanske är hans tur. Vi får se annars får vi försöka hitta en annan tid. Kram kram!

Anonym sa...

hhahah korv och pommac,,, idiot hahah. han är annars jätteduktig på att laga mat men han verkar inte tycka nåt är kul längre hha .Kram