onsdag 25 februari 2009

Splash o skvätter!!!

Åhh skrev just ett jätte bra inlägg men tryckte på felknapp o allt suddades bort. Så jag berättar om min pinsamma grej istället.
Idag har jag varit hos tandläkaren o när jag är på väg hem, så går en tjej o pratar i mobil framför mig. Försöker gå förbi henne men det var ju inte det enklaste, hittar ändå en liten springa till höger om henne o går förbi. Tittar ner i marken när jag går o ser en gatsten som inte ligger där den ska. I vanligt fall hade jag säkert gått över den, men inte idag. Idag hade jag svart tunika o stövlar, så utan att tänka mig för så går jag denna gatsten, som viker sig o SPLASH upp skvätter mängder av vatten, snö o blaha upp under tunikan upp på strumpbyxan o in under jackan... o jag lyssnar på min ipod o biter mig i läppen o sen skriker inombords - Euuuuuiiiiiiiiiii!!
Vänder mig INTE om, utan låtsas som ingenting, vet inte ens om jag skvätte på ngn annan. Så äckligt o så himla kallt. Allt blir blött ialf, men som tur är så torkar det ganska fort så jag inte behövde åka hem o byta.
Ja jäklar så det kan gå.

Inga kommentarer: