söndag 1 februari 2009

Gustavsberg


Jag är lite förbannad faktiskt. Innan jag åkte till USA så tog jag vaccin för vinterkräksjukan, har varit så glad att jag inte har blivit sjuk tills igår kväll. Då började H-VETET, aldrig mer ngr sprutor för min del för att undvika ngn sjukdom eftersom det inte lönar sig ändå... Jag åt en korv, liiite godis o tacos igår. Efter 1 tacos så kände det som jag höll på att spricka. Tänkte att va 17 jag kan ju inte gå o spy för det här, men gjorde det ändå o då började den härliga kvällen o natten. Det slutade med att det kom fr ALLA håll. Så jag har bekantat mig med Gustavsberg HELA natten både sittande på den o sittande utanför den o inget av det kan jag rekommendera...
Dagen efter idag alltså, fick PeterP ett mission att handla lite loka, ramlösa, proviva o vitt bröd. Imorgon är jag oxå hemma, ehhh JIPPEEE eller not. O lilla Bananis har INTE fått det tackolov, men vi måste ändå vara i karantän tillsammans. Så ännu en dag hemma o inte göra ett smack förutom o försöka få i sig ngn mat. Har druckit mängder av blåbärssoppa o nu lite loka, men jag får ju inte glömma bort att Bananis ska äta. Nu badar hon med 7 st Barbie dockor o verkar trivas som fisken i vattnet... Nu ska jag kurera mig i soffan...
P.S ja givetvis vare influensan, vad tänkte jag på... daaaaaaaaa

3 kommentarer:

Theresa sa...

Men hjärtat... Det finns ju inget vaccin mot vinterkräksjuka... Krya på dig och hoppas du snart får tillbaka krafterna! Ps. Om du vill skratta lite, läs om bilincident idag... KRAM.

Anonym sa...

Det var väl ändå inflensan du vaccinerades mot inte kräksjukan,,, vad fan gör du i Gustavsberg?

Anonym sa...

Hoppas du skojade nu Jenny,,, Gustavsberg är märket på toiletten jööö ..hahaha!! ;)

Mia min Mia, stackars... krya på dig lovvie!! Men känn dig inte ensam, det finns fler som är ynkliga döh!! EN ligger hemma i sägen just nu..orörlig!! Pöss pöss pöss..
Ps. The shoes va inte dyra..Haléns liksom... :) Rocken äro betald iallafall och det är allt som räknas!! :) Woohooo!!