onsdag 3 december 2008

"B" o Bananis...

Ja nu har jag vaknat till efter en rolig lördag. Veckan som har gått har varit lugn men ändå lite konstig. För jag har ett datum som det tar slut mellan mig o "B". Konstigt tycker ni nog, men det är bättre att skiljas när jag åker. Det kommer bli jobbigt o jag kommer säkert älta som jag alltid gjort men nu är beslutet på riktigt. Jag kan inte ödsla tid på en kille som inte vill ha MIG, utan bara mig som vän, o jag kan inte vara VÄN med honom eftersom känslorna är mer än jag kan hantera.
Det som gör ondast är "B" o Bananis, det gör ont att inte se dem få vara tillsammans. Igår så säger Bananis till "B" att dem ska leka, o "B" hmm ville väl inte men ändå, då säger Bananis att dem ska rita o det funkar ju. Så dem sitter precis vid ingången av Bananis rum o ligger på golvet o ritar. Så jag tror ni förstår vad jag menar.
OM jag nu har kvar "B" då blir jag själv men det har jag definitivt ingen lust med.
2009 måste jag börja på något nytt om jag inte hittar mannen i mitt liv då är det så, men jag är ialf själv o slipper oroa mig för "B"...
På fredag sticker jag till MIAMI som ni redan kanske vet. SKA försöka uppdatera dagarna så ni får läsa vad som händer "over there"..
Nu väntar jobbet o chefen kommer in närsomhelst.....
Puss o Kram så länge...

Inga kommentarer: