tisdag 30 december 2008

2008

Jag kollar nästan aldrig på några bloggar i denna värld UTOM mina nära o kära förstås. Vart lite full i skratt ialf, kollade in "Gynnings" sida o hon har FEMTIOSEX st läsare som kommenterar hennes blogg, om en tunnel hahhhahhaha o jag lilla tokmia EFTERLYSER läsare, hahhahaa.

Jobb 2008, hmm det vart lite omruskat men på jobbsidan en ganska STOR förändring. Från att jobbat på en trafikskola o förlorade massor av pengar pga konstiga chefer, så har jag hittat ett ställe jag gillar. En av dem jag jobbar med, kommer ni ihåg "Henrik Larsson", han tycker det är jätte konstigt att jag gillar stället o att jag kommer överens med chefen. Klart att han inte är den BÄSTA chefen ever, men som jag har haft det i ngr år så räcker han för att jag ska vara kvar o trivas. Jag sköter mitt o sen skiter jag i allt, rasar det bakom gardinen o han inte ber om hjälp då får det väl vara hans besvär. Så länge jag sköter mitt mår jag bra. Så 2009 lovar mycket i jobbranschen, så jag är rätt lugn, men visst man vet aldrig..

Kärleken 2008, vill nog inte ens mina vänner resonera om, det har varit mycket bättre än 2007 absolut men men inte ens i närheten av avkoppling, kärlek, ompyssling, familj, lugna fina dagar (endast om killen här), nope, alltid dramatiskt. Något jag oxå har tänkt på att man kan aldrig eller inte vi i detta fall ialf, sluta som vänner vi kommer alltid tillbaka tillvarandra på ett el annat vis. Nu har vi blivit ovänner för att jag ville han skulle BÄDDA en säng, kan ni förstå vilken nivå vi är på, jisses, det är verkligen då man förstår att det är dags o ÄTA KAKAN o skita i resten. Han är inte ens värd att bry sig om när han inte ens kan ta att han kanske ska hjälpa till. Istället hoppar han upp fr sängen PRECIIIIS innan han ska gå o sen - HEJ DÅ! Ja ja, nu JÄVLAR ska det väl vara slut på detta. NU har jag raderat o han skrev det sista

- att både jag o min dotter är falska människor!!!

Hur i H-E kan han dra in henne i det här?? Så lågt går han, o då är han verkligen inte värd ett
DJ-A skit.
Nu tänker NI ju, ÄR HAN KVAR??? NÄää inte längre, VEM snackar vi om????

Vänner 2008, jag har fått en ny vän, min kära vän MOROTEN. Hoppas hon stannar ett tag till. Hennes son lär vi inte bli av med som tur är för han går i samma klass som Bananis. Hennes "Lille Make" är oxå en trevlig typ. Så mer möten moroten o mera skratt.

För lite fester har det varit, så 2009 ska det banne mig bli lite fler av.

Lite mer middagar o mer fika med vänner jag inte träffar så ofta, o så finns det ngr morsor jag inte träffat i Årsta heller. Så fika o skvaller ska det verkligen bli roligt med 2009.
Familj 2008, hmm ska det oxå bli mer av. Reese får jag ju dock snacka på msn o telefon. Pappa o jag, gick jag på bio med, mycket trevligt, mera att umgås med honom. Vi har riktigt kul ihop han o jag. Mamma vi två oxå givetvis, Bestefar & Co ska vi åka då å då till o äta middag, jag o Bananis. Min käre bror "PeterP", vi hade sååå kul i Miami o VI måste definitivt träffas mera,
nu har du ju liiite mer tid.

MIN FAMILJ, JAG ÄLSKAR ER MASSOR


2009, Ge mig mer KÄRLEK till både familj & vänner..

5 kommentarer:

tookmia sa...

Gott Nytt År till dig och bananis. Äskar er fr mamma o mormor

Anonym sa...

GOTT NYTT ÅR 2009! Gud vad jag blev rörd av det du skrev om mig där på vänner fronten! Självklart ska vi ses, tiden är min enda fiende. Nu är det mycket eftersom jag ju ska till THAILAND! Remember? Vi drar den 18 januari och blir borta en månad...Jätte kram och ha en riktigt kul nyårsafton!Från Moroten!

Anonym sa...

Du är världens bästa tokmia. Men ibland måste det vara som det är för att man ska gå vidare i livet.

Ibland måste vissa saker nämnas fast man inte menar det, om man tänker efter. det blir bäst så för er bägge två.

Go fortsättning! /Bosse =)

tookmia sa...

Hnmm vem av MINA elever är nu BOSSE?????
p.s för det kan bara vara en av mina som vet vem 17 B*OSSE e..hihii

Anonym sa...

Om du tänker efter så vet du vem Bosse är.

Bosse är killen som inte läser blogg.

Ville säga något rart det sista jag säger.


GOTT NYTT ÅR

Dede =)

http://img122.imageshack.us/my.php?image=107dr8.jpg