tisdag 23 december 2008

Jul NÄR??

Hur orkar folk skicka julhälsningar per kort per post?? Trodde man gjorde det via email numera. Jag har inte gjort det på åratal. Fast jag är JÄTTE glad för dem jag har fått, det visar sig att jag fortf finns i deras adressbok o att dem fortf vill hälsa till mig, det känns bra..hihihiihi ;)
Jul, när är de????
Soligt väder ingen snö på långvidahåll, jobbat hela dagen, försökte verkligen få lite inspiration o gå ut o "julshoppa", denna dag för julafton, detta år har jag faktiskt pengar jämfört med förra då jag fick låna av min BESTEFAR (tack utan dig hade jag gråtit igenom julen). Men allvarligt talat det känns INTE som ngn doppardan precis... Det här året blir liite annorlunda eller vad man ska säga, vi, Bananis, mormor o jag ska fira hemma hos PeterP´s familj, alltså hemma hos BESTEFAR & Co. Det känns jätte bra. Där kan man verkligen vara sig själv, vill jag gå i mysbyxor så gör jag de.. fast det går ju inte, ska kolla i garderoben om jag hittar ngn "trasa".

Jul, hmm är det ngn som känner att det är jul överhuvudtaget??

Man skulle vara mer norrut tror jag minsann, då du, tittar ut o ser snö på fönsterbläcket, här i Årsta är väl ngn duva som inte hann o flyga till Kanarieöarna, eller ngn kråka som önskar ngn skinka skulle bli överbliven.. well well... imorgon är det jul så jag får väl önska er en

God Jul
p.s HERREGUD vilken stor bild det vart på MIN fina julgran...hahhhahahhahaa
Puss mina bloggisar ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad snackar du om... det är värsta julstämningen här. glögg,kolabak,julgodis,tända ljus,lugn och roooo. Beror på att du vart bortrest och jobbat järnet sen du kom hem du inte känner julstämning. Men en fin gran har du skaffat dig,mer än jag gjort det!
Ses snart,pöss o kram Maskan och tj

Anonym sa...

God Juuul Miiiiaaa och Klara!!! PUSS!!!