torsdag 4 december 2008

Resa snart!!

Vilken dag!! Det kanske är så att man ska ta en semester dag INNAN man ska på semester så slipper det bli hysteri den dagen man ska åka.

Mamsen o jag hade planerat så bra inför denna dag TILLS mamsen kommer med nya uppgifter, typ kl 19 igår kväll,.. BRA DÄR!! Så under dagen när jag har varit lärare så har jag ringt o kollat om ngn kan låna ut en bil till kvällen för att hämta mamma. Eftersom hennes planer inte gick som hon ville, fast det visste jag ju redan ;). Nu tog jag denna historia skit kort eftersom jag e supertrött.

Jag sa ju oxå idag -hej då! till "B", men det kändes helt ok tror jag. Han kommer få det bra i sitt "NYA" liv, det kommer göra ont men kanske inte alltför länge. Det som gör ganska ont det är Bananis är så fäst vid honom, så hon undrade om hon kunde få hälsa på honom när hon är vuxen..;) gosan. Jag hoppas att han vet att hon älskar honom.


Mamma undrade just om jag hade STÖDSTRUMPOR?? Är det inte lite väl sent o fråga om det NU, kl 21.11 när vi strax ska gå o sova. Det kanske var för att hon skulle visa att nu hade hon minsann tänkt lite till, hihihihi....

Nu har vi packat äntligen o lassat resväskorna med en massa gott, presenter o överraskningar så nu är vi laddade för en resa a la 13 timmar, o sen får vi vänta i ca 2 tim i Miami tills brorsan dyker upp. Han får åka själv...;(


Ok, ingen stödstrumpa men kanske har dem lite viiiiiin o dricka så jag kan göra lite "groggar", men jag tror jag får skippa granatäpplet men men det går nog ändå .... så nu "VI E PÅ GÅNG"!!

"BON VOYAGE"

Inga kommentarer: