fredag 19 december 2008

tacos o fredag

Hämtade Bananis o sen förbi videoaffären o hyrde äntligen "HIGH SCHOOL MUSCIAL" som hon har tjatat om det, kanske inte filmen bara utom om ALLT. När vi var i Miami så var hon besatt av det, snacka om vad lite reklam kan göra, o vad jag förstår så är det i ALLA åldrar. Så snart ska vi bänka oss i soffan o kolla vad filmen handlar om o tyvärr på svenska.
Middagen bestod av.........gissa.....????? Givetvis TACOOOOOOOOOS, hallå det är ju fredag (redan). Ialf så sitter vi, Bananis o jag o hon tjattrar som vanligt. Hon är lite som en duracell kanin, snackar jämnt. Ialf så säger jag att det är ju så gott med Tacos!
Bananis tittar skumt på mig o säger - VAD SA DU?
-Jo jag sa att det var gott med Tacos!
-Mamma vet du vad jag trodde du sa, att det var gott med MARCUS!! å hon börjar asgarva... hahhahhaha gott med Marcus hahhahhaha
Så säger hon igen som alltid tjatar om - du ser mamma vad roligt det är o prata för är man tyst då blir det inget skratt. Hmm vilken mat rimmar Bananis på??

Inga kommentarer: