måndag 22 december 2008

Spillevinken e godkänd!!


Jaha ännu en elev som klarar sig, fast det var väl bra. Den här killen är ju en riktig spillevink men han är oxå väldigt snäll o trevlig. Han har mycket funderingar, tyvärr hinner man inte spåna om dem på en 70 min lektion. Häromdagen satt jag en snabbis o skickade ett sms men hade full koll på vad kille gjorde, sen eftersom han är sååå duktig på att köra bil så läste jag olika löpsedlar. MEN då tyckte "John" att nu måste jag ju titta på hur han kör... DAAAA om jag kan göra annat medans killen kör... då finns det väl inget att vara rädd för. Alltså killen kan köra bil, o det vart ju verkligen upp till bevis idag. När jag kom in från lektion så vart jag så lycklig att han klarade sig så jag gorma o tjooa o såg inte att både han o chefen satt i telefon. Så hade vi fått chooooooklaaaaaaad för att han tagit det o för att vi varit så DUKTIGA o SNÄLLA ( tycker jag ialf, hihihiiii)..

GRATTIS "JOHN TRAVOLTA"


Inga kommentarer: