fredag 19 december 2008

Sjuk ;(

Vilken morgon, har mått illa sen i måndags morgon på planet, men tänkte väl att det skulle gå över. Imorse var det verkligen ingen lek, mådde illa o ville spy. Kom till jobbet o sa till min kollega hur jag mådde o då säger han - nämen har du fått vinterkräksjukan? Fort till datan o googla "vinterkräksjukan" o visst har jag dem symtomena, mådde skit, men jag tänkte att det går väl över...tills....in på toa o spy........
Så chefen skickade hem mig, somnade i sängen kl 10 o vaknade över ett sms kl 13.34 så jag vet inte om det är jetläägen eller om det var stress. Mår lite illa fortf men inte alls som i morse när jag ville hänga över "gustavsberg".
Så hoppas Bananis o jag kan gå ut o leka i helgen o det inte blir värre. Nu ska jag hämta henne, då blir hon glad när hon får gå hem tidigare än kl 17...

Inga kommentarer: