onsdag 3 december 2008

Jag gillar allra bäst!

Asså är det inte meningen att man ska läsa bloggen? O om ni gör det så snäälla skriv ngn kommentar så jag vet att ni läst liiite ialf. Annars tror jag att jag bara skriver för mig så jag ska komma ihåg mina dagar.. Så kommentera gärna lite mera.. eller som jag skrev i början, hjälp mig om ni tycker jag skriver konstigt eller bara behöver hjälp om ni inte småler alls...

Idag klarade sig "NICK" sig på sin uppkörning. Härligt för henne, hon som snart ska ut på en utflykt a la 6 veckor med sin man. Jag e lite avund, eftersom jag gärna hade varit liiite längre i Miami än bara 10 dagar.

GRATTIS "NICK"
Nu spelar Bananis sina låtar på datorn, o just nu är det världens sötaste låt, - vad du är söt min kära lilla ponny, men du är den jag gillar BÄST....
Nu ska vi packa.................................igen....

2 kommentarer:

Pottis sa...

Hoppas du bloggar lite iaf när du är där på andra sidan. Vill ju veta allt galet som händer.

MarathonDonnan sa...

Håller med dig gumman att man ska kommentera i bloggen så man får lite respons! Ska bättra mig för jag brukar besöka din blogg nästan dagligen! Är det redan på fredag du ska fara? Gud vad avis jag blir, men det är du värd som du sliter och kämpar på med allt. Jätte kram och sköt om dig!