onsdag 17 december 2008

Klockan ringer när???

  1. Inte tror ni väl att jag försov mig i morse?
  2. Inte tror ni väl att min chef ringde ca 10 ggr på min mobil?
  3. Inte tror ni väl att min mobiltelefon ringde imorse?
  4. Inte tror ni väl att jag hade glömt att ställa om klockan till svensk tid?
  5. Inte tror ni väl att jag kan ha flextid på jobbet?
  6. Inte tror ni väl att Bananis vaknade tidigt?
  7. Inte tror ni väl att vi sov ganska skönt?
  8. Inte tror ni väl att vi fick bråttom när Bananis gick upp för att kissa?
  9. Inte tror ni väl att det var ljust ute kl 9.40?
  10. Inte tror ni väl att jag var på jobbet kl 8.15?
  11. Ring till jobbet o skolan, spring in i duschen, äta frukost, borsta tänderna, SPRIIING!!!!

3 kommentarer:

Theresa sa...

hehe. jag blev trött bara av att läsa... kram! Hörs snart! ps. om du tänkte försova dig i morgon bitti tar jag gärna skjuts av dig till jobbet! Ok?!

tookmia sa...

jag har ingen bil, sötis..ibland men inte idag o skulle jag försova mig igen så blir nog inte chefen glad...

Anonym sa...

Välkommen till min vardag..VARJE DAG!! HAHA!! jag ringer dig ikväll..måste komma förbi och lämna pengar och lämna en gemensam Julis till dig och klaris..tihi.. Pöss