fredag 12 december 2008

"Miami Ink"

Nu ligger jag 2 dagar efter, sorry men MYCKET har hänt.
Jag börjar med onsdagen då jag, Bananis o "PeterP" ska ta en sightseeing till South Beach o givetvis till "Miami Ink" som jag så länge velat gå till. Jag e helt besatt av detta program, sjukt fina tattosar gör killarna o nu e de upp till bevis HUR bra dem är. Det går ju som på räls när vi sticker dit, en bra beskrivning av "Reese" o vi åkte inte fel en enda gång. Vi parkerade i ett parkeringshus o sen började vi strosa mot "M Ink", kollade in lite affärer oxå givetvis, men ingen av våra plånböcker hade ens egentligen råd att ens gå in i affärer, tack o lov har vi "Walmart" hihi. Solen gassade o det var MYCKET trevligt att ha en walk med mina bästisar.
Då kunde oxå mamma o Reese få en dag själva, det kan dem ju VERKLIGEN behöva.
Äntligen hamnade vi vid "Miami Ink"men döm om förvåningen då då när det inte är någon tattoo studio där. Fast nu har ju killarna blivit sååå kända, så nu var det souvenir med tshirtar o sånt istället o sen hade dem flyttat några dörrar ifrån. "Miami Ink" heter deras butik men "LOVE HATE" heter deras Tattoo butik. MEN nu vart både jag o Bananis ledsna,
NO UNDER 18 IS ALOUD
Buuuuuaaaaaaaaaaaaa, så PeterP går in o checkar läget o jag kollar in o sen går in en snabbis. Nu har jag ialf tagit bilder (som kommer senare). Bananis får däremot luta sitt huvud mot fönstret o kolla in. Fast det var ju ändå inte "ALL THAT" Ok nu har vi sett det men det är fortf roligare på tv.
Nu svettas vi så det står härliga till, vi går strandvägen vid Ocean blv o kollar på restauranger o går in i ytterligare lite butiker o hamnar i en "Surf Style" butik o PeterP ska försöka hitta badshorts, en tjej hjälper oss med det o flipflop till Bananis o sen frågar vi henne något o hon säger som vi svenskar brukar göra typ - mmmmm!! Både jag o PeterP blir sjukt förvånade o inte nog med det så PUMPAR "Boten Anna" i högtalarna, sjukt kul det med, så fiffigt tajmat det blev.
Nu MÅSTE vi äta o sen BADA annars dör vi så sagt o gjort självklart ner på South Beach för att ta ett dopp, härliga vågor men PeterP solade bara.

När vi sen e på väg att gå från Beachen så bestämmer sig jag el PeterP för att gå tillbaka till "LoveHate" för att KANSKE tattuera mig eller han sig. Jag el han hittar en bild, jag el han bestämmer sig för att ÄNTLIGEN tattuera sig, men här behöves cash så ilfart till ATM, men fortf är det antingen jag eller han som ska tattuera sig. Som jag har längtat.....

Inga kommentarer: