lördag 27 december 2008

JA pappa

Lördag o jag jobbade under dagen. Mitt på dagen så ringde jag pappa o undrade om han ville gå på bio. Han tvekade lite, det kom så snabbt inpå menade han.
- men pappa du får väl vara lite impulsiv nångång!!

-Ja det förstås men vi kan ta bio en annan dag, säger han.

Vi lägger på o jag har precis lagt mobilen i fickan så ringer det igen o det är pappa

- Visst vi kan gå på bio!
Snacka om vara impulsiv.. Visst va kul, syns kl 18 vid bion då..

Jag slutade tidigare pga missuppfattning av en elev, men fine 4 me. Fast nu kom jag ju ännu tidigare till bion än vad jag räknat med. Köpte biljetter till Jim Carrey´s nya "YES MAN". Gick o åt på Taco bar på medis. Sen skulle jag fördriva tiden i ca 1.30 min, tack för den. Pappa kom kl 17.30 så vi gick o fikade på "Billströms". Trevligt, vi gör ju inte det alltför ofta han o jag. Sen var det filmdax. Barbapappa o M hade sett den igår så dem hade rekommenderat den. Helt OK, den hade sina garv här o där..

En poäng var till en kompis till mig, vi kan kalla honom BECKHAM, varsågod....hahhahhahhahaa

persianwifefounder.com

Så filmen var klart sevärd, försökte att ni skulle få ett smaktips men jag fattar inte hur jag fixar så ni kan kolla video på den här himla bloggen...

Inga kommentarer: