tisdag 20 januari 2009

300

För ngr år sen så var jag på Spray Date. Det var ju inte riktigt min grej, då heller, men jag tänkte va 17 vi provar så får vi se. Det var inte riktigt "my cup of the", man skulle ha rest jordklotet minst 3 ggr, ha ett så välbetalt jobb som möjligt, o alla flirtade nog med alla. Jag tyckte att det inte var en sån på riktig sida alls. Fast en av mina bästa kompisar har ju hittat sin kille där o dem har barn ihop, villa o BMW nu, så givetvis funkar det för ngn.
La ner internetdejting tills nu. Å äntligen känns man som man är lite attraktiv ialf, är uppe i cirkus 300 besökare sen i söndags, jag hade 3 vip dagar o nu har jag fått fr ngn 31 VIP dagar.. Kan det va av ngn beundrare el min mamma som verkligen vill att jag ska hitta en MAN.
Jag hade skrivit att jag kollade efter män runt 27-42 år, men mamma avstyrde o sa att leta män fr 32-42 år ialf. Dem där 27 åringarna o uppåt får ta en annan flicka...hhahhahha o eftersom jag lyssnar på min mamma så blev det så.
Har börjat mejla med 2 st, en rolig kille som just brutit upp med sitt o en annan som kallar sig för sol ngnting...
Så visst mår jag bra när det är så många som har "kollat in" just mig.....

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tänk om du träffar en Bosse, vad ska du göra då ?

Jag hade träffat dig men jag är nog för gammal för dig.

Anonym sa...

inte för intet som du är så poppis där! du förtjänar det bästa.
ok mia, om några timmar flyger jag, till chile. jag är trött nu, så jag kan sova på planet. om du är uttråkad någon dag, spana in resdagboken.se på användarnamn bobbiskompis, så kan du se vart jag befinner mej, och hur många indianer jag träffat.

Anonym sa...

GOOOO GIIIRLL!!! Så klart du har besökare!!