söndag 11 januari 2009

Städa eller filmdag???

Söndag jäsp o jag måste STÄÄÄDA, kanske ska leja ut detta till ngn som vill o vill ha cash för det är så himla trist!!!
Vill slagga i soffan o kolla film HELA dagen, är hungrig oxå o det blir ju inte bättre.
Jag hade jätte kul igår kväll med Barken, o när jag läser min blogg fr kvällen så känns den OK hahhahaa. Idag känns det som man tog en drink för mycket, försökte imorse ta en gammal resorb i vatten o få den att brusa, men icke, nu förstår jag varför det finns ett slutdatum på grejjer. Så det var bara att kasta den i vasken o försöka rota efter en värktablett för huvvet, hittade en panodil som brusade ;).
Nu ska jag damma bort smutsen o göra det fort sen till affären o handla lite mat o sen unna mig en film elelr två....

1 kommentar:

Theresa sa...

Jag rösta för städa. Sen handla. Sist film. ;) Kram och hoppas vi ses snart!