fredag 9 januari 2009

Money money money

Jag är såå himla glaaaaaaad, va på banken igår, räntan ligger på 3%, min nya hyra när jag snart ska bli bostadsrättsägare ligger på sjukt SAMMA kostnad i månaden som jag har nu, hur är detta möjligt??? Å när jag sen lånar SJUKT mycket med pengar oxå??? Min matte är inte så haj, så jag tackar väl o tar emot, hahhahhaha.
O jag ska måla hela världen lilla mamma
Det ska bli så sjukt kul, men snart måste jag kolla igenom min adressbok i mobilen efter "villiga" hantverkare o "billiga" sådana, för sen ska här pyntas med färg på väggar o fint golv.. så om jag flirtar riktigt ordentligt så kanske det kan bli ett härligt vardagsrum till slut ialf. Jag kom på igår att jag behåller min LILLA 120 cm säng tills mannen i mitt liv dyker upp DÅ kan vi slå på stort o köpa ny säng. Så då har jag mer pengar o lägga på mitt vardagsrum, ex sånt där surraond system eller nåt.. ja jag vet nu var jag smart,hihhi. PeterP ska hjälpa mig med en juste LCD tv, jag har hört av ngn att det e det man ska ha, särskilt då om man vill göra ngt på datan fast på tv då är LCD BÄST.
Å HÖRÅHÄPNA vad jag ska göra idaaaaaaaaaaaag, jag ska gå och
TRÄÄÄÄNA
Ja, jag slog mitt lilla huvud på banken där, när allt gick så himla bra, hihihihii men först o främst är det jobb jobb jobb..suck..
Trevlig fredag allihopa

2 kommentarer:

Anonym sa...

Länge sen nu! Såg att du kommenterat i min blogg. Visste inte att man måste gå in ngon speciell väg för att kunna läsa! Vad kul att su ska träna! Klart du ska vänta med att köpa säng tills mister Right kommer. Då kanske han precis har införskaffat en Hästens! Kram och sköt om er!
MarathonDonnan!

Anonym sa...

Hej vännen!

Välj en bra tv så att du blir lycklig av att se den varje gång du kommer hem.