söndag 25 januari 2009

Charmkillen & jag

Jobbade ju igår o vid lunch berättade jag om min dejt som jag skulle ha på lördag kväll. Berättade att vi skulle äta middag, men då ni så vart det snack runt matbordet..
- Hur många ggr har du sett han säger "Henke Larsson"
- Inga säger jag de e första ggn
- Då kan du ju inte käka middag, tänk om han är helt hemsk o du vill bara därifrån då har du en HEL middag kvar innan du kan gå
- BussBritta o chefen instämmer!
Chefen tom säger att han inget har att göra så då kan han gå med oss!!!
Här får jag ju då liiite panik, shit o jag som har skrivit att vi kan äta middag, äsch jag skickar ett snabbt meddelande att vi fikar istället! Sagt o gjort.

Kl 19.30 träffas vi vid Hötorget vid bion o sen går vi till Cafe Bellman. Jag låtsas ju nu som jag har ätit den där förbannade middagen, eftersom jag inte hann äta ngt innan. Så jag tar en muffins o en te. Fast det var nog bra, skulle nog inte kunna äta alls där, det var ju super pirrigt. Han däremot tog en sallad.
Vi hade en jätte trevlig kväll. Han var rolig o kunde snacka precis som jag. Sen kommer den frågan jag inte vill ha....
- Hur kommer det sig att du ångrade dig om middagen???
ups, gulp ehhhh, eftersom jag bjuder lite på mig själv så säger jag som det är. Om pratet vid lunch o paniken vad jag skulle göra. Vi fick oss ett gott skratt.

Så nästa gång blir det en middag o så är det HELA 2 veckor kvar.....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahhaha tur att du fick käka ordentligt idag då MED PROFFSIGA MIG HAHAHAHHAH rolit rolit kram

tiainen49 sa...

Kul att ni hade en trevllig kväll. Puss och kram