söndag 25 januari 2009

Sandsten fr Lesoto

Det händer absolut inte ofta att jag går till vår BÄSTA kebab ställe, men ibland blir det ett besök ialf. Jag tror 17 att dem lägger ngt i denna mat, för inte ngn gång har jag ätit där o bara varit lugn o fin. Nää det e klart det skall ALLTID tokflabbas, o likaså idag. Först har jag pratat med Jempa i ca 1½ timma o sen kommer vi på att vi ska äta på Palmyra.
- Va 17 ska vi prata om då då, när vi nu har pratat om allt?
Men ta det lugnt, det börjar ju bra. Hon har opererat sitt högerben, så tjejen går med nån ställning under brallan, det var tokmycket folk o sen vill vi ju inte stå å äta. När vi får maten så får vi ett bord alldeles lagom till sittning. Sen börjas det, tokflamset. Jag sitter med mössan på som ngn himla fjortis. Håret stog åt alla håll innan jag gick ut, så därför. Hon får hoppa upp o ner som jag vet inte vad, kanske för vi sitter längst ut på ett sexmanna bord, o det sitter 4 killar innerst som inte fått mat eller vad dem nu gör. Hon är inte NÖJD!
Mycket av vår lunch gick åt att garva så tårarna spruta. Lite "U have 2 b there moment".. Fast det jag vill ha sagt är ju att nåt måste dem ju pula ner, för garva gör man om man sätter sig därinne. Är det inte med Jempa så är det med Anna...
Sandsten var snacket, så nu ska Jempa bli arbetslös, fixa sandsten o kalla sin firma för

JÄNS SÄNDSTONE

Skaffa hit en kille fr Lesoto o sälja sandsten, jag tror jag döööööööööööör... Ialf när pallarna står på gårdsplan o grannarna undrar vad 17 händer, då haltar Jempa dit o säger
- det är mina sandstenar!!!!!
Hhahhahahhahhahahhahahhahaa
ps fattar ni inte så fattar jag varför

2 kommentarer:

Anonym sa...

HAHAHAHAHHA MEN JAG HAJAR KLOCKRENT, MER SÄNDSTONE FRÅN SNYGGO I LESOTHO HAHAHAHAHAHAHHAH

Anonym sa...

eh..okeeej...

HAHAHAHHAHAHHAHA,( jag skratta nu mest för att ni skratta då ra!!! )

Men jag kan tänka mig att ni hade kul, ni är ju inte kloka liksom!!