söndag 18 januari 2009

Lathund till Epamia

Jaha, nu har jag äntligen fått en INTRO på gymmet. Ngn snygg handsome kille var det däremot inte så då var dem tajta tightsen helt onödiga. Vi körde på ialf o han var inte direkt pushig så jag körde väl på mer än jag brukar. Var röd som en kräfta bara efter första grejjerna vid uppvärmningen. Hur skulle det här sluta? Körde järnet ialf, sen kommer frågan som man INTE vill ha, det var ngn maskin för ryggen o där kommer frågan... - hur mycket väger du???? o jag hmm jo hm nja ok vi säger....blablabla.. O det var alldeles för tungt, så jag fick öka vikten, mycket komplicerat var det, men jag ska fixa det ialf.
Tills slut efter en timmes pass så hade jag K-RUFS, då slinker det ut fr min mun
- att det är tur att man inte ska vara så snygg här på gymmet, ehh!

När jag kommer hem så står middagen på bordet, lax o sallad har mormor fixat, såå gott. Sen ville hon ha hjälp med sin kamera o kort, så hon kan bli fin på sin sida på mötesplatsen. Fast innan jag fick någon kläm så hade hon åkt hem. Så jag började fixa en fejk sida åt mig, men sen tänkte jag äsch what a häck, vi kan väl se om det här är något för mig. Vart 17 ska jag annars träffa männen??
Skriva en presentation om sig själv, finns det något svårare. Så jag skrev en skittråkig rad, "jag är en glad o social tjej"blääääää.. Sen hittade jag en FANTASTISK sida där, en lathund. NAJS, den vart ju asbra.. säger ju allt om mig eller hur?
Så om ni har något förslag vad jag kan skriva, så säg till..
forts följer... bara mitt fina namn på mötesplatsen måste ju killarna rusa dit, e ni beredda....
EPAMIA
Tokmia hade jag en gång på en annan sajt men då undrade dem vart jag var tokig någonstans o fick konstiga meddelanden... nää tokmia funkar ibland men dock inte alltid..

4 kommentarer:

Theresa sa...

VAR tränar du? maila mig hem o säg!

Anonym sa...

Se upp med va du skriver! man vet aldrig vem som sitter bakom tangentbordet.

Anonym sa...

Inte lätt att träna. Kör bandet. Funkar bäst om man ska komma igång.

Två veckor bandet sen går du över till lättare vikter.

Anonym sa...

EPA MIA!! hahha, tokfia!! Miss ya 2...