lördag 3 januari 2009

tjohej

Skööönt äntligen ledig!!! Eller, man får så konstiga sovvanor, Bananis går o lägger sig kl 21.30 o så har vi inte så soft att vi kan vara lediga under julhelgen, kanske för att vi var iväg innan, så under klämdagarna är det att gå upp kl 06.10. Fast det är oftast inget gnäll. Soft att vara i skolan när det är bara typ 10 barn där max istället för 1000 st..hihihii
Fredagen jobbade jag ju o fixade så mormor hämtade Bananis. Sen åkte jag till mamma. Där vardet middag som bestod av Bananis favvis måltid... givetvis SPAGETTI O KÖTTFÄRSSÅS. Gott tycker även jag. Vitt vin var ju inte såå passande men det gick ner det med. Sen var det kortspel, finns i sjön o rita i målarbok.
Sen när Bananis hade somnat så var det o hjälpa mamma på nätet lite innan jag oxå gick o la mig..

Lördag idag o vi får snart hit "Gubbstrutten Bajen mannen", hann ska fika kolla bilder fr Miami o sen få en julklapp.
Efter kl 18 kommer PeterP o då ska vi äta middag o sen skruva ner Bananis loftsäng, ere ngn som vill köpa, billigt billigt special price 4 u...
Det lär ta en stund så jag har förberett med lite cider o sen efter bajenmannen varit här sen ska vi åka o handla mat för kvällen...
nu kom han så syns sen

Inga kommentarer: