tisdag 6 januari 2009

Bananis o jag i stna

Jag drömmer om döden o rullskridskor o Cameron ser att det händer ngt roligt på kärleksfronten o att det bara kommer rulla fram utan att jag behöver göra ngt??? Snacka om konstiga drömmar.

Morris var här igår, hon bjöd på pizza o vi drack groggar till kl 21, sen var det dax för film vi såg "The perfect holiday"...ni behöver INTE se den. Hon är en j-kel på groggar o dem smakar bara gooooodis. ;)
Vad är det för skillnad på en grogg o en drink??
Grogg är gjort på HB eller hahhahhahaa
Sen sov vi skavfötter i min lilla 120 cm säng. Dax o byta snart tror jag minsann.
Trettondagsdagen, uppe med tuppen. Hotellfrukost kände det som, det vart stekta ägg, marmelad o juice. Sen var det in i duschen o sen åkte Morris hem o Bananis o jag stack till stan. Vi skulle handla en adapter till Nintendo DS o hamnade på Wedins som hade supersale, handlade 2 par sneakers för 225 kr.. det kallar jag REA. Sen handla vi adaptern o sen åt vi lunch o fikade i Gallerian. Gick drottninggatan fram i det fina vädret o sen ringde Cameron o jag frågade om min konstiga dröm. Hon o jag ska träffas på söndag, hoppas vädret är som idag så vi kan gå på lååång promenad. Vid Slussen hade Bananis fått nog att gå så vi tog tuben hem till Årsta.
Eftermiddagen åkte vi pulka i gräset o som det ser ut nu så kanske vi har lite snö till slutet av veckan.
Snart är det dax för Bananis o besöka pappa. Skolan är stängd imorgon, precis som den inte har varit stängd tillräckligt, så hennes pappa är snäll o ställer upp.. 1000 tack!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skillnaden är att du blir full.

tookmia sa...

hahahhahha antagligen..;)o mer blandning kanske