söndag 11 januari 2009

Vänner fr förr...;O)

´Jobba jobba jobba typ ´hela dagen, typ nu e jag ju lite full igen nu när jag ska skrigva, tror att jag är en sjtärna på att skriva utan att jag vet de egenliglerken, anywho... lysna nu istaääälllet för det är här brta. Ska träffa "Barken" för en träff o vi går till Kellys, billig öl e gott, sen e vi bjudna på en 3o års skiva fast typ lite sent påtänkt,e ller så ville dem ha lite brudar dit tror jag, så jag kommer dit o nästan ALLA där är nästan LÄKARE, så det känns så rätt med min klädsel.....
ser ut som hmm jga vet inte vaed, har jeans Ok, jympadojjor ok o strumpro ok, PUMA collejhegtröja, hmm känns inte riktigt som jag ska träffa "Wthe man in my lifte" hjjmmmm. blir riktigt full känner jag o tycker att jag ska dra mig därifrån. Är typ på bondegatan håller på att ta på mig min ipoid o sen tittar in i ett skyltfönster o ser - PEEEWEEEEE!!!!!!
Shit en kille fr¨förr, in där o stojar o fixar o ser ett ex o börjar prata sen kommer in ett annat kännt ansikte o hjälp va kul, men shit va full jag är, eller egentligen INTE eftersom jag inte kravlar o fixar utan sköter mig faktiskt men ändå, känner mig inte i 10 i topp. "SALO" b(så mycket som jag letat efter denna man på typ FB) var där oxå, så kul att se honom, o de sjuka är när jag ger honom MITT nr så har HAN redan det, för det står på hans KOMPIS nr, märkligt... Kul att se honom o han fick mitt nr.... hoppas han ringer ngn gång...
äsch innana det blir helt kaorotisikt så går jag o lägge mig nu ... krma o sova googttt

Inga kommentarer: